Metodiskā darba prioritātes 2022./2023.m.g.
Metodiskā tēma: Digitālās pratības kā caurviju prasmes pilnveide mācību procesā.
Prioritāte: Pedagogu pieredzes bagātināšana, iekļaujot digitālo pratību kā caurviju prasmi mācību procesā.
Uzdevumi:
- Sniegt pedagogiem metodisko atbalstu par paņēmieniem, kā iekļaut digitālo pratību mācību procesā.
- Izstrādāt vienotus kritērijus digitālo darbu izstrādei, iesniegšanai un vērtēšanai.
- Veicināt savstarpēju pieredzes apmaiņu, vērojot mācību stundas.
Sasniedzamais rezultāts:
Būs noorganizēta vismaz viena Mācību priekšmetu metodiskās komisijas tikšanās, ar mērķi sniegt metodisko atbalstu digitālās pratības kā caurviju prasmes pilnveidei mācību procesā.
Līdz 2022./ 2023. m. g. beigām visos mācību priekšmetos būs ieviesti vienoti kritēriji digitālo darbu izstrādei, iesniegšanai un vērtēšanai.
70% pedagogu būs piedalījušies savu kolēģu stundu vērošanā ar mērķi bagātināt pieredzi digitālās pratības iekļaušanai mācību procesā.